Ricard Matas, gerent de Fundació Tallers, entrevistat per l'equip del programa "la Tribu" de Catalunya Ràdio.

Aquest dilluns 7 de març, el programa “la Tribu” de Catalunya Ràdio, ens ha convidat a participar per  a parlar sobre la inserció laboral de les persones amb discapacitat.

El programa tractava  el tema de l’escola inclusiva, abordat en l’últim capítol de “Mestres”, la sèrie de TV3 .

Ricard Matas, gerent de Fundació Tallers, va explicar quina és la situació en la que es troben els alumnes de l’escola inclusiva en el moment que es plantegen la seva incorporació al món laboral, i quina és la tasca en suport a la inserció sociolaboral que realitzem les entitats com Fundació Tallers.

Catalunya Ràdio ens convida a parlar sobre la inserció laboral de les persones amb discapacitat. by FundacióTallers

Si t'ha agradat, ajudans a compartir-lo!
Aquesta entrada s'ha publicat en Fundació Tallers, Inserció Sociolaboral i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *